قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

خبر خوش مرا میخواند؟!

همون قدر که تو دو پست پیش ناامید و نگران بودم، الان امیدوار و خوشحالم. آنتی بیوتیک های دوز بالا نویان (فارینات 500، هر 12 ساعت سه چهارم قرص) 20ام دی 1397 تموم شد و ما با یه دنیا نگرانی و البته امید، شنبه 22 دی 1397 راهی شنوایی سنجی نیوشا شدیم. هدا جون (خواهرزاده مهدی و متخصص گوش و حلق و بینی) گفت ازش علاوه بر تیمپانوگرام، نوار گوش کامل هم بگیرین. نوار گوش گرفتن مستلزم همکاری نویان بود و منشی شنوایی سنجی میگفت سنش کمه و بعیده بتونه! ولی هدا جون میگفت رو شناختی که من از نویان دارم میتونه و شناختش درست بود و نویانم تونست و یه دستگاه رقص نور میکروفنی از باباجونش جایزه گرفت. نویان با مهدی وارد اتاق شد و من و مامانم بیرون منتظر نشستیم. ثانیه ها کش میومدن، تپش قلب شدیدی داشتم. گاهی نمیتونستم بشینم و گاهی هم رمقی برای راه رفتن نداشتم!!! سرم منگ شده بود و فقط میگفتم خدایا خودت کمکمون کن. بالاخره اون لحظات زجرآور تموم شد. نتیجه اینکه عفونت گوش راستش که قبلا گرید C بود الان کاملا نرمال شده بود و گوش چپش که گرید B بود الان گرید C شده بود. گفت عفونت برطرف شده ولی هنوز گوش چپش فشار منفی داره! سریع نتایج رو برای هدا فرستادیم و هدا جون گفت که خدا رو شکر فعلا دیگه آنتی بیوتیک نمیخواد. گفت این فشار منفی دیگه مساله حادی نیست، فقط باید هربار که سرما میخوره حتما از نظر عفونت گوش میانی بررسی بشه. فعلا هم اسپری ها و سیتریزین ادامه داده بشه. تا بعد از عید باید بهش زمان بدیم، بعدش دوباره تست بگیریم و ببینیم مراحل بعدی چی میشه. حسم عجیب بود. خیلی خوشحال بودم که بستری و بیمارستان از سرم گذشته ولی اینکه هنوز هم گوش چپش کاملا نرمال نیس، آزارم میداد. به مهدی گفتم نتایج رو به دکتر هما بابایی (فوق تخصص اطفال) هم نشون بدیم ولی خانوم دکتر بابایی گفتن بهتره به متخصص گوش و حلق و بینی نشون بدین! برناممون این شد که یه ویزیت پیش دکتر رضایی (متخصص گوش و حلق و بینی) هم بریم که اگه اونم نظر هدا رو داشت دیگه خیالمون راحت بشه. راستی خانوم دکتر ما (هدا جون) یه دخملی نانازی 5 ماهه بارداره. ایشالا که به سلامتی بیاد بغل بابا و مامان مهربونش.

یه مدتیه که یه دردهای گذرایی تو سینه و زیربغلم حس میکنم. آزاردهنده نیستن ولی نگرانم کردن! کلی دنبال نوبت گرفتن از متخصص غدد بودم که ماشاا اینقدر سرشون شلوغ بود، وقت میدادن برای سال دیگه!!!! بالاخره دیروز، وقتی خیالم بابت نویان یکم راحت شد، به سفارش همکارم، رفتم مطب خانوم دکتر آرزو خوش کردار(متخصص داخلی) و اونم برام سونو نوشت. حالا کی غول سونو رو پشت سر بذاره؟!!!! دکتر سپیده سیامکی که برای زودتر از فروردین وقت نداشت!!! حالا دفترچمو دادم به بابا ببینم میتونه جایی زودتر نوبت بگیره یا باید تا فروردین صبر کنم!!!!



این غروب زیبا مربوط به غروب جمعه 21 دی 1397 و باغ دوست داشتنی باباست. جمعه نهار عمو بهرام و خانومش(دوست قدیمی بابا و عمو دوست داشتنی ما) و مامان بابا رو نهار دعوت کردم باغ و جاتون خالی، خیلی بهمون خوش گذشت(شبنم و سعید و کارن جونم اهواز بودن).

اینم دوست دارم بگم که، ممنون بابت پیشنهاد ها و همدردی هاتون. این مدت خیلی بهم ریخته بودم. ممنون که تحملم کردین.

بعد نوشت: بالاخره رفتم سونو. خدا رو شکر چیزی دیده نشد. فقط، حالا علت اون دردا چی بود؟!!!!!!!!!

نظرات 7 + ارسال نظر
باران جمعه 28 دی 1397 ساعت 13:57 http://hezaro1shabebarane.mihanblog.com

خدا شکر که احتیاج به عمل نشد خوشحال شدم

ممنون

ماری جمعه 28 دی 1397 ساعت 05:00

ایشالله همیشه سلامتی باشه تو زندگیتون . بقیه هرچی که باشه یه جوری حل میشه .

دقیقا هیچ چی بالاتر از سلامتی نیست

مامان صبا چهارشنبه 26 دی 1397 ساعت 11:20

خداروشکر عزیزم
انشاالله همیشه خبرها، حاکی از سلامتی و خوشی و شادی باشه

ممنون عزیزم هنوز هم مشکل کامل برطرف نشده ولی خب اون نگرانی شدید رو دیگه ندارم. ممنون که به فکرمونی. برامون دعا کن

marzi سه‌شنبه 25 دی 1397 ساعت 08:19 http://rozegaremarzi.blogsky.com

چه خووووووب. خداروشکر.
بالاخره کمی آرامش گرفتی. ایشالا اون فشار منفی هم کم کم برطرف بشه و دیگه اصلا نگرانی نداشته باشی.

ایشالا دعا کن عزیزم فعلا گفتن یکم زمان بدین بعد از عید دوباره چک کنیم ببینیم مراحل بعدی چیه

حوا دوشنبه 24 دی 1397 ساعت 08:42

خدا رو شکر ... تنش سلامت و همیشه به خوشی و سلامتی

همسر خواهرتون اهوازی هستن؟

ممنون بله سعید جنوبیه

مادر بالفعل یکشنبه 23 دی 1397 ساعت 23:30

سلام خب خدا رو شکر رفع شد. نویان خوبه؟ خودت خوبی؟
این دوره زمونه همه یا دارن از عشق می نویسن یا مثل ما از بیمارستان و مطب خخخخ
ایشالا که اونم چیزی نباشه و خیال همه راحت باشه واقعا
میگم اون روش لیزیک چشم که گفتی سریع می تونی کارای روزمره ات رو انجام بدی و نقاهتش کمه چی بود اسمش تا منم پیگیر بشم شاید

هیییی گفتی. دخملی خوبه دیگه؟ روش فمتو. دوره نقاهتش خیلی کوتاهه. از درد و ... خبری نیست.

الهه یکشنبه 23 دی 1397 ساعت 16:23 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی خداروشکر صد هزار مرتبه شکر بابت پسرت ان شاءالله که همیشه شاد و سلامت باشه و خودت هم خوب میشی اجی فکر میکنم دردت مال اعصاب و استرست باشه اجی ان شاءالله هیچی نیست و خوب میشی اجی ان شاءالله که دختر هدی جان هم به سلامتی به دنیا بیاد و دلتون شاد بشه قطعا افتخار میکنه به مادرش در اینده و همینطور پسر خودت اجی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد