قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

و نویان چهار ساله شد.



آلبومت را ورق میزنم و باورم نمیشود که اینقدر زود چهار سال گذشت!!! تو آمدی و من مادر شدم. مادری برایم کتابی ناخوانده بود، سرشار از احساسات متناقض که قطعا شیرینی و لذتش افزون بود. تو آمدی و با دنیای کودکانه ات، دنیایمان را زیر و رو کردی!!! تکه ای از قلبم به دستانم سپرده شد و در برابر چشمانم قد کشید و قد کشید و من لحظه به لحظه عاشق تر شدم. تو آمدی و همه هستی ما شدی. ممنون که آمدی و دنیای ما را زیباتر کردی. بهترینم، نویانم، دوستت دارم، تولدت مبارک...

1398/06/29


نظرات 4 + ارسال نظر
ماری دوشنبه 1 مهر 1398 ساعت 06:21 http://maral-memories.blogfa.com/

مبارک جفتتون باشه این روز قشنگ . امیدوارم خدا سالهای سال بودن کنار همدیگه و همدل بودن رو نصیبتون بکنه .

ممنون عزیزم چه دعای خوبی

فرناز یکشنبه 31 شهریور 1398 ساعت 08:07 https://ghatareelm.blogsky.com/

تولد نویان عزیز مبارک امیدوارم همیشه سلامت باشه و زیر سایه پدر و مادر به همه آرزوهاش برسه

قربونت عزیزم ممنون

آوا شنبه 30 شهریور 1398 ساعت 17:00

تولد گل پسرت مبارک باشه عزیزم

ممنون گلم

الهه جمعه 29 شهریور 1398 ساعت 14:25 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی تولد نویان جان مبارک باشه خدا حفظش کنه ان شاءالله همیشه شاد و سلامت و موفق و خندون و خوشبخت و سربلند باشه و به همه ارزوهاش برسه و سایه تو و همسرت هم بالاسرش مستدام باشه بچه ها خیلی زود بزرگ میشن خوش به حالشون که انقدر پاک و معصومن

ممنون عزیز دلم ممنون بابت دعاهای خوبت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد