قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

بلوط


دست هایم را در باغچه می کارم. سبز خواهد شد میدانم میدانم...

داستان از اونجا شروع شد که همکار مهدی کلی بلوط جنگلی بهمون داد که قرار بود یه روز بریم باغ و تو آتیش بندازیم و بخوریم(ما تا حالا بلوط نخوردیم!) این بلوطا مدت ها تو یخچال موند و یهو دیدم که جوونه زدن!!! هرچی فکر کردم دلم نیومد راهی سطل زباله شون کنم. فکر اینکه نزدیک صد تا بلوط هم حدودا دو سال نگهداری کنم تا نهال بشن همون اول از سرم بیرون کردم. نه جاشو داشتم نه توانشو. این بود که این بلوط های خوشگل، امروز مارو کشوندن به چالابه زیبا.نمیدونم سرنوشتشون چی میشه. اینکه گوسفندا مجالی برای درخت شدن بهشون میدن یا نه و ...

ولیییی....

هم امروز احساس خوبی داشتم چون دوست داشتن طبیعت رو با پسر و دیگر عزیزانم مرور کردم، هم کلی بهمون خوش گذشت...

چالابه 1398/11/25

خداوندا

زیباترین لحظه ها را نصیب مادرم کن

که زیباترین لحظه هایش را به خاطر من از دست داده است...

بهترین مادر و مادربزرگ دنیا دوستت دارم و روزت مبارک...

به خاطر شیفت شب امشبم، ما یه شب جلوتر رفتیم پیش مامان و جشن گرفتیم. متاسفانه به جشن خونه مامانی (مامان بابام) نرسیدم ولی در اولین فرصت حتما میرم پیشش.

امشب من بهترین کادو دنیا رو مجازی گرفتم. وقتی دیدم مهدی برام یه فیلم فرستاده که نویان توش میگه مامان روزت مبارک و برام بوس میفرسته انگار دنیا رو بهم دادن.امروز منو که رسوندن اداره، پدر و پسری رفته بودن بیرون و نویان به سلیقه خودش یه گل برام خریده بود که قطعا زیباترین گل به چشم منه. نویانم بهترینم ممنون که اومدی و من مادر شدم...

راستی امروز ولنتاین هم بود.

بهترینم عاشقانه دوستت دارم. این عشق نمیمیره. رنگ کهنگی نمیگیره. 16 سال پیش یادته؟! اولین ولنتاینی که کنار هم بودیم؟!آره 16 سال ازون روز میگذره و من روز به روز عاشق تر از پیشم. دوستت دارم.
نظرات 2 + ارسال نظر
الهه شنبه 26 بهمن 1398 ساعت 22:52 http://elahesong.blogsky.com

خدا رحمتش کنه منم دو تا مامان بزرگ هامو و یکی از بابا بزرگ هامو دیدم ولی بابای مامانمو ندیدم فقط عکسشو دیدم اجی مامانم وقتی ۹ سالش بوده باباش فوت کد اجی ان شاءالله بلوط هم میخوری اجی

خدا رحمتشون کنه

الهه شنبه 26 بهمن 1398 ساعت 13:29 http://elahesong.blogsky.com

سلام اجی خوبی روز خودت و مامانت و دو تا مامان بزرگ هات مبارک اجی ان شاءالله همیشه شاد و سلامت و موفق و خندون و خوشبخت و سربلند باشی و به همه ارزوهات برسی اجی بازم روزت مبارک اجی
در مورد بلوط هم بگم منم ۱ ماه پیش تو خونه یکی از زن دایی هام خوردم خاله ام اورده بود اجی ولی وقتی میپخت قابلمه صدا میداد ولی خوشمزه و شیرین بود اجی ولی تو ایران نیست بلوط اجی یا کم هست

ممنون عزیزم. مامان مامانمو هیچ وقت ندیدم. وقتی مامانم 9 سالش بوده فوت شده. بازم ممنون. بلوط تو ایران هست عزیزم تو زاگرس ولی خب چرا من تا حالا نخوردم نمیدونم. بلوط جنگلیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد