قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

قاصدک مهر

روزهای تلخ و شیرین

دونه های ریز نگران کننده

بالاخره لعاب برنج نویان خان به 10 قاشق مرباخوری رسید. خدا رو شکر خوب میخوره. قاشق رو که کنار دهنش میبردم دهنش رو باز میکرد. یه بار به مهدی گفتم عکس بگیر و قاشق رو دور تر نگه داشتم که وروجک خان با دست های شیرینش قاشق رو گرفت و رسوند به دهنش مامان فدات شه عزیزه دلم.

طبق دستور پزشکش بعد از رسیدن لعاب برنجش به 10 قاشق، فرنی رو شروع کردم. روز اول دو قاشق مربا خوری. چهارشنبه 19 اسفند نویان جون برای اولین بار طعم فرنی رو هم تست کرد.روز اول خوب نمیخورد. انگار براش غریب بود. ولی الان بهتر از لعاب میخوره. فرنی هم روزی یه قاشق اضافه میشه.

جدیدا عاشق پاهاش شده همش میخواد شست پاشو بخوره

15 اسفند تولد شوهر دوستم بود. نویان حسابی شیطونی کرد. شمع های تولد عمو افشین رو با دقت نگاه میکرد و براش همه چی جالب بود.

پنجشنبه 20 اسفند هوا عالی بود و ما یه طبیعت گردی حسابی کردیم. نویان کنجکاوانه همه جا رو نگاه میکرد و حتی برامون آواز خوند. بیرون رو خیلی دوست داره ددری مامان. شکوفه های جوون رو عمیق نگاه میکرد و البته بیشتر دوست داشت بخوره



عزیزدل مامان سرما خوردههههههههههههههههههه انگار از من گرفته!!! منم دو سه هفته ای هست درگیر سرماخوردگیم. از استخون درد و سردرد شروع شد، بعد هم گلو درد و الانم گرفتگی صدا و سرفه و آبریزش. نویان هم از چهارشنبه شب آبریزش داره و سرفه میزنه. سرفه هاش خنده دارن. بچم بلد نیست خوب سرفه کنه انگار. عزیزدلم دمر که میشه آب میمیخیش راه میگیره. مدام براش اسپری بینی میزنم و با پوار هم گاهی راه بینیشو باز میکنم ولی بازم کیپه!!!

اما چیزی که این چند روزه نگرانم کرده جوش های ریزیه که پیشونی نویان رو پر کرده!!! اول فقط پیشونیش بود، ولی الان پشت گردنش و حتی رون هاشم زده!!! هدا میگه مساله ای نیست و منم مقاومت کردم که دکتر ببرم ولی زیاد شدنشون داره نگرانم میکنه. یه عده گفتن شاید جوش گرمیه و من کمتر گرمی بخورم شاید رفع بشه!! منم دارم ماست و دوغ میخورم ولی فعلا تاثیری نداشته!!! نمیدونم شاید هم عرق سوزه!!! نویان کلا همیشه گرمشه و کلی عرق میکنه مخصوصا شبا. نمیدونم شاید اونم بی تاثیر نباشه!!! در هر حال ممنون میشم اگه تجربه مشابهی دارین راهنماییم کنین.


نظرات 11 + ارسال نظر
سوری جمعه 28 اسفند 1394 ساعت 13:51

پسرخشگلمون سال خوبی داشته باشه کنار خانوادش

ممنون خاله جونم

فافا چهارشنبه 26 اسفند 1394 ساعت 10:38

ای وای از این مریضی.
خداکنه زودتر خوب بشین . خیلی درد بدیه .
این دونه رو دانیالم زد . خواهرم از داروخونه براش یه پماد گرفت اسمش یادم نیست . اون زیر گردنش یه تیکه زده بود قرمز شده بود خیلی بدجور.
پماده کالاندولابود و یه چیز دیگه ...عجب راهنمایی کردنی!

سارا دوشنبه 24 اسفند 1394 ساعت 21:42 http://doranzendegiyeshirinman.persianblog.ir/

الههههههییییییی نسیم جون ماشااله به پسر گلت . چقدر بامزه است .
باریکلا به این مامان گل که اینقدر با وسواس ، با حوصله و منظم به نی نی گلش رسیدگی میکنه آفریننننننننن.
انشااله که دونه های ریز گرمی باشند . نگران نباش عزیزدلممممم.
می بوسمت مامان نمونه

خجالتم نده

صبا دوشنبه 24 اسفند 1394 ساعت 14:24 http://atrebeheshti.blogsky.com

سلام نسیم جونم
خدا حفظش کنه عزیز دل خاله رو که اینقدر بانمک و خوردنیه
ممکنه این جوش ها بخاطر حساسیت باشن، ببین چه چیز جدیدی بهش دادی شاید حساسیت داده. فرنی رو با چی درست میکنی؟
بعضی بچه ها هم طبع گرمی دارن و زود بدنشون به گرمی واکنش میده خنکی جات بیشتر بخور بنظرم اگه ادامه دار بود و رفع نشد به دکترش نشون بده

بردم دکتر صبا جون نمیدونم از چی بود دکتر یه پماد داد که خدا رو شکر خیلی خیلی بهتر شد.فرنی رو با شیر خشک خودش و نشاسته درست میکنم. همین دو تا فعلا نشاسته که سنگین نشه بعدا با آرد برنج

الهه دوشنبه 24 اسفند 1394 ساعت 09:49

سلام .نسیم جون ماشالله پسرت چه خوردنی شده خدا حفظ اش کنه عکساش هم عالی شده.عزیزم در رابطه با دونه ها شاید پسرت حساسیت فصلی داره البته من تجربه ای درباره دونه های ریز ندارم ولی پسر منم تا کوچیک بود موقع پاییز و بهار به سرفه میوفتاد دکتر میگفت حساسیته بعد چن سال هم خوب شد گفتم شاید دونه های پسرت هم حساسیت فصلی باشه ولی حتما یه دکتر ببرش.سرماخوردگی هم تو این فصل خیلی شایع تره تا زمستون چون تکلیف هوا زیاد معلوم نیس.عید خوبی رو برای تو وگل پسرت آرزو میکنم از طرف من ببوسش.راستی من هنوز هم بابت عکس گذاشتن تو وبلاگم مشکل دارم نمیتونم عکس رو مستقیم بزارمخوشحال میشم بهم سر بزنی

عزیزم برات نوشتم که!!! سر زدم کلی از عکس هام دیدم ولی با گوشی بودم نشد پیام بذارم گلی

حوا دوشنبه 24 اسفند 1394 ساعت 09:43

راستی شما کدوم شهر هستین
البته اگر دوست داشتین بگید
میتونید توی وبلاگ خودم بگید

من کرمانشاهی ام خانوم گل

حوا دوشنبه 24 اسفند 1394 ساعت 09:42 http://arameshejaanam.blogsky.com/

زنده باشه آقا نویان گل گلاب
به سلامتی و دل خوش که فرنی خور شده بچمون
احتمالا گرمی زده
دختر منم خیلی دونه می زد و خیلی خیلی عرق میکنه به طوری که بالشتش خیس میشه
دکتر که بردمش تا دیدش گفت دخترت گرماییه زیاد لباس نپوشونش
الان هم که هوا بهاریه بهتره لباسهاش مناسب فصل باشه

آره عزیزم نویان هم به شدت گرماییه و مدام عرق میکنه من دمای خونه رو چک میکنم و سعی میکنم همیشه 24 باشه

زاهارا دوشنبه 24 اسفند 1394 ساعت 00:34

اخی الهی بگردم چقدرماشاالله اقایی شده برای خودش
پسری هفته اول جوش ریززد وخودش خوب شدبه منم گفتند ازگرمیه راستی پسری منم گرماییه وهمش ازپتوولباس گرم بدش میاد دوسه هفته ای هم هست مدام پاهاشومیبره سمت دهنش حس میکنم حس مشترک زیادی باهم داریم

آرهههه دیگه وروجکا هم سنن

azadeh یکشنبه 23 اسفند 1394 ساعت 14:08 http://maman-ayandeh.blogsky.com

سلام. وای نسیم جون ماشالا چه پسری شده. کلی عکسهاش رو دیدم و قربون صدقش رفتم. فسقلی .
روزگار به کامتون و از تموم لحظات حداکثر استفاده رو بکنید

ممنون عزیزم شمام همین طور

marzi یکشنبه 23 اسفند 1394 ساعت 13:07 http://rozegaremarzi.blogsky.com

چقد گل پسرت شیرین شده ماشاالله. خدا حفظش کنه.
نگران نباش. ان شاالله که چیزی نیست. شاید گرمیه شایدم اگزما. شایدم به غذای خاصی حساسیت داره.
ان شاالله رفع بشه.
پیشاپیش عیدت مبارک.

عید تو هم مبارک عزیزم

الهه یکشنبه 23 اسفند 1394 ساعت 11:48

سلام اجی خوبی خداذوشکر که نویان فرنی هم خوب میخوره اجی ان شاءالله هم خودت هم نویان زود خوب بشین والله چی بگم در مورد اون دونه های ریز اجی به نظرم بهتره ببریش دکتر ان شاءالله که زودی خوب میشه اجی نگران نباش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد